Re: galaxy gf7300gt + PENTAGRAM FREEZONE XC-70 CU+

Autor: usenet user <usenet_userUsunTO_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 20:14:20 MET

Użytkownik "SeC" <sec@wzgorza.com> napisał w wiadomości
news:ejisob$etm$1@news.onet.pl...
> Witam.
> Na gf'ie siedzi sklepowe chlodzenie (nie zalman) i od jakiegos czasu
> glosno to pracuje. Czy ten freezone to dobry wybor i czy bedzie pasowal?
> Bo juz mialem zabawe z jedny freezonem na chipset (nozki mial za szerokie
> + brak regulacji) ?

Ja mam Pentagrama tego najnowszego miedzianego na GF 7600GS DDR3 128M
Galaxy.
Na full obrotach troche halasuje ale ja dokupilem regulator obrotow i dziala
teraz na minimum, karta ma ok 39 do 45 stopni w czasie grania wiedz jak na
zmneijszone obroty zupelnie sie nie grzeje.
W instrukcji montazu pentagrama jest blad, te dlugie srobki musza byc na
dole a te krotkie na gorze (albo na odwrot sprawdz;)

2 sprawa... moze sie okazac ze to chlodzenie nie bedzie pasowac na twoja
karte, u mnie zeberka pentagrama stykaja sie z slotem PCI tak ze nie moge
dokrecic karty na razie...:( no i nie ma jak przylepic radiatory pamieci
grafiki bo sie stykaja z zeberkami pentagrama ja musialem wyciac te boczne.