Re: Monitor LCD panoramiczny do 1800zł

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 17:09:45 MET

Użytkownik "ppview" <prezentacje@op.pl> napisał w wiadomości
news:ejhspt$bur$1@news.onet.pl...

> Różnica (tyle że mniejsza) jest IMHO zauważalna nawet między 18" a 19" -
> nie mówiąc o przepaści 17"/19".

zauwazalna nie znaczy dokuczliwa.

> Nie każdy lubi siedzieć z "nosem w panelu".

oczywiscie, mozna takze ogladac filmy na plazmie 60" z odleglosci 15m, efekt
bedzie taki sam jak ogladanie 20" z 4.

> BTW - pewnie nigdy nie siedziałeś np. przed notebookowym wyświetlaczem
> UXGA 15".

nic z tego drogi Watsonie, pudlo. tylko extremalnie nie mowimy duzej roznicy
powyzej 25% procent, a malej rzedu 10% wysokosci standardowej czcionki.

> Gdybyś miał okazję - nie byłoby Ci raczej tak do śmiechu przy kwestii
> rozpatrywania wielkości plamki paneli LCD.

dalej sie smieje :)

pozdrawiam,
Kamil