Re: Monitor LCD panoramiczny do 1800zł

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 15:32:35 MET

webjay wrote:

> siedziales kiedys na 19" LCD i na 17" LCD? widziales az tak duza
> roznice, czy roznica byla praktycznie niezauwazalna?

Różnica (tyle że mniejsza) jest IMHO zauważalna nawet między 18" a 19" -
nie mówiąc o przepaści 17"/19".

> jak za male czcionki (co juz powoli zaczyna mnie smieszyc), to trzeba
> przysunac LCD na pol metra, a nie patrzec na niego z dystansu 1m.

Nie każdy lubi siedzieć z "nosem w panelu".

BTW - pewnie nigdy nie siedziałeś np. przed notebookowym wyświetlaczem
UXGA 15". Gdybyś miał okazję - nie byłoby Ci raczej tak do śmiechu przy
kwestii rozpatrywania wielkości plamki paneli LCD.

> pozdrawiam,
> Kamil

Pozdr.