Re: Jakie chłodzenie na Radeon 9800 Pro?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 13:23:36 MET

Michal Bien wrote:

> VGA Silencer rev 3. Tylko postaraj sie o radiatory na pamiec - przy
> nim pamiec nie ma praktycznie ruchu powietrza wiec raczej nie powinny
> zostac takie "gole" BGA.

bardzo zły pomysł, co sam stwierdzisz przeglądając różne fora lub
rozmawiając z ludźmi zajmującymi się naprawami kart graficznych. samo
chłodzenie jest ok, tylko sposób jego mocowania powoduje uszkodzenie
karty pod chipem - rozwarstwia się, pęka itd. niestety, sam w ten sposób
straciłem swojego radka 9800 pro.... po fakcie wiem, że trzeba
przymocować wentyl w inny sposób, sam producent też zmodyfikował klamrę
w pewnym momencie, ale w żaden sposób nie oznacza tego na opakowaniach,
na oficjalnych stronach też nic nie znalazłem... ale też za bardzo nie
wnikałem.