Re: [PILNE] Ktora uzywana laserowka lepsza do domu 1200 czy 4000

Autor: ptaszeek <zapytaj_at_mnie.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 18:51:05 MET

> Jedyna stwierdzona przeze mnie na szybko roznica to brak usb w tej 4000.
> Dyskwalifikuje brak usb serie 4xxx ?
> Uzywam w pracy modeli z serii 4000 (z karta sieciowa) i sprawuja sie
> rewelacyjnie.
> HP 4000 ma imo fajniejszy wyglad i kartki sa ladnie schowane no i jest
> tansza 30zl.

pamietaj ze hp 4000 moze juz wymagac serwisu
laserjet 1200 to tez udana konskturkcja i warto pomyslec

co do tonerow to bardziej dostepne na rynku sa do 1200 jesli chcesz
miniamizlowac koszty druku kupujac gotowe, jesli napelniac samodzielnie to
obojetnie ktora wybierzesz

--
wszystkiego dobrego!
niedlugo koniec tuszu w drukarce?