Re: Grozba instalacji nowego firmware

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 20:27:12 MET

"::-:: dysmorfofob ::-::" ejfkan$9lk$1@atlantis.news.tpi.pl

> Tylko, ze uzywanie nagrywarki to zazwyczaj koniecznosc

Ja nie używam. I też żyję. :) Kupiłem 23 listopada 2004 roku i więcej
czasu spędzonego z tą nagrywarką zajęło mi jej testowanie, wożenie do
,,serwisu'' i przywożenie z ,,serwisu'', kupowanie płyt DVD -/+R oraz
DVD -/+RW, że mogę stwierdzić, iż jej wcale nie miałem. W piątek mija
termin ultimatum, jakie postawiłem sprzedawcy:

  http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/toshiba.doc

Jedyny zysk z tej nagrywarki -- to świadomość, iż nie każdy w tym kraju
potrafi czytać ;) i nie każdy ma świadomość tego, że prawo państwa jest
nadrzędnym prawem względem wszelkich praw sprzedawców w danym państwie.

> a aktualizacje
> firmware/bios to zazwyczaj zbytczna fanaberia.
> W kazdym razie zaden z LiteOn`ow ani Nec`ow, z ktorymi sie bawilem nie
> zaczal ngrywac/odczytywac lepiej/slabiej/inaczej po aktualizacji.

> Osobiscie nie znam, sam tez nie mialem problemow (choc staram sie update`y
> robic w obecnosci upsa). Ale juz z biosem mobo znam przypadki (liczba
> mnoga!). Tylko przypominam, ze topic jest bardziej o mozliwych
> konsekwencjach (np. gwarancyjnych) jesli do uszkodzenia dojdzie podczas
> wgrywania firmware a nie o statystycznych szansach na powodzenie operacji.

BIOS płyty głównej to coś innego -- pochodzi to z dawnych lat.
Poza tym chyba teraz i BIOSy można updatować bezpieczniej.

--spacja
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |