Re: Grozba instalacji nowego firmware

Autor: stayheavy <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 13:28:47 MET

Użytkownik "fr33k" <fr33k@WYWAL_to_o2.pl> napisał w wiadomości
news:ej4bf1$kcd$3@nemesis.news.tpi.pl...

> z tego co sie orientuje to Lite-On umozliwia zmiane firmware'u i nawet
> nie stracisz gwarancji o ile wgrywsza firmware *dokladnie* do swojego
> modelu.

Jest to logiczne, co nie zmienia faktu ze w obliczu dostepnego na stronie
producenta firmware jest to jakis problem gdyz nie mozna zassac firmware
do
SOSW-852S (brak), jedynie do SOSW-852X. Nie bardzo wiem jaka jest roznica
czy w ogole jest (byc moze X jest dowolnym znakiem z szeregu modeli ?). Na
jakims forum wyczytalem informacje ze spokojnie mozna to instalowac, ale
wiadomo, tyle opinii ile ludzi. Jezeli znacie jakies w miare pewne zrodlo
skad mozna pobrac najnowszy firmware do tego modelu, to naprawde bede
dzwieczny.

Pozdrawiam,

stayheavy

I'm protected by SpamBrave