Re: Grozba instalacji nowego firmware

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 18:54:36 MET

> Życie w ogóle jest straszne!!! Najlepiej nie tylko nie używać nagrywarek,

Tylko, ze uzywanie nagrywarki to zazwyczaj koniecznosc a aktualizacje
firmware/bios to zazwyczaj zbytczna fanaberia.
W kazdym razie zaden z LiteOn`ow ani Nec`ow, z ktorymi sie bawilem nie
zaczal ngrywac/odczytywac lepiej/slabiej/inaczej po aktualizacji.

> Znasz choćby jedną osobę, której by
> się nie udał upgrade FW nagrywarki? Ja nie znam. :)

Osobiscie nie znam, sam tez nie mialem problemow (choc staram sie update`y
robic w obecnosci upsa). Ale juz z biosem mobo znam przypadki (liczba
mnoga!). Tylko przypominam, ze topic jest bardziej o mozliwych
konsekwencjach (np. gwarancyjnych) jesli do uszkodzenia dojdzie podczas
wgrywania firmware a nie o statystycznych szansach na powodzenie operacji.

::f::