Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 13:52:42 MET

"webjay" ejelva$mkc$1@nemesis.news.tpi.pl

> a o brazie slyszal? :)

A co ma brąż do aluminium?

> wydaje mi sie, ze to bardzo zadkie zjawisko,

Stuprocentowe. :)

> tymbardziej, ze wszystkie popularne radiatory na CPU to polaczenie
> miedzi i aluminium...

Miedzi nie należy łączyć z aluminium, albowiem powstaje wypłukanie miedzi.
Polskie lodówki miały taką przypadłość i stale padały, aż wreszcie ktoś
mądry to zmienił.

Ponoć niektórzy montują ogrzewanie z rur i miedzianych, i aluminiowych,
rozłączając te rury plastykiem i dodając coś do płynącej w tych rurach
wody. Jak się to sprawdza w rzeczywistości -- nie wiem.

> tak jest. btw. w ciagu ostatniego roku metale niezelazne poszly okropnie w gore.

Słyszałem. Ale one idą to w górę, to w dół. Ponoć na srebrze,
będąc prorokiem, ;) można nieźle zarobić. :)

> wczoraj tez w koncu znalazlem to w 60 strnach opisu... fakt - pokazuja gdzie
> najlepiej ustaic czujke... schemat wyjasnie Ci w nastepnym poscie.

Ja czytam ich dokumentacje bardzo uważnie, i to od ćwierć wieku. :)
A czytam, bo piszą wyraźnie, są konsekwentni i bezbłędni. :)

E.