Re: plyta MSI KT3 ULTRA 2

Autor: eLJot78 <lj78_at_go2.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 20:28:07 MET

1634Racine napisał(a):

> - jakiej "natury" :) klopoty ?
> - latwa aktualizacja ? z windy ? na tacy/www podany bios ?
> bo ja do swojej obecnej mobo mydlopowidlo na chipie via szukalem biosu
> nowszego az przez speca od biosu z mexico :)
> pomogl znalezc, ale flashowanie bylo taka staromodna metoda, dyskietka itp
> itd. poszlo, jest ok.

- uwazam flaszowanie z dyskietki za najbezpieczniejsza forme, i jak do
tej pory mnie nie zawiodła,
- problem był taki ze bios widzial dysk, ale o formatowaniu i instalacji
XP nie było mowy.

Pozdrawiam
Łukasz

ps.uwazaj na MSI KT4V - czesto mają walnięty kontroler IDE co skutkuje
transferem ok.9MB/s niezaleznie od dysku. (tu nawet flaszowanie nie
pomaga - tez przerabialem)

--
[	Życie jest jak Miriam		   ]
[	wszystko ładnie, pieknie...     ]