Re: plyta MSI KT3 ULTRA 2

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 00:15:56 MET

eLJot78 news:eja9ln$eg3$1@nemesis.news.tpi.pl napisal [-a]
> Płyta w miare ok. Stabilna. Złożyłem szfagrowi kompa na niej jakies
> 4lata temu, bez problemowa w użytkowaniu, ale miala problemy z obsługa
> duzych HDD (Seagate 250GB) ktore znikneły po aktualizacji BIOS'u.

- jakiej "natury" :) klopoty ?
- latwa aktualizacja ? z windy ? na tacy/www podany bios ?
bo ja do swojej obecnej mobo mydlopowidlo na chipie via szukalem biosu
nowszego az przez speca od biosu z mexico :)
pomogl znalezc, ale flashowanie bylo taka staromodna metoda, dyskietka itp
itd. poszlo, jest ok.