Re: Monitor do zdjęć RTG

Autor: Darek Kotarba <dkotarba_at_gazeta.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 20:16:03 MET

Szanowni koledzy spierają się o bardzo poważne sprawy, a mnie chodzi
tylko o to, by wybrać przyzwoity monitor do oglądania rtg ząbka (i już
to wcześniej napisałem) i jego okolic - NIC więcej.

Dla wyjąśnienia sprawy - jest taka firma, nazywa się Morita.
Jej produktem jest fantastyczne urządzenie - specjalistyczny tomograf do
robienia de facto zdjęć zębów.
Otóż w komplecie z tym urządzeniem dostarczają monitor Dell 2407WFP.
Firma jest bardzo poważna i bardzo renomowana w moim dentystycznym
świecie, więc skoro do urządzenia za kilkaset tyś. zł. dostarczają
monitor tej klasy, a nie specjalistyczny medyczny, to coś jest na rzeczy.

I przy okazji wyjaśniło się - kupię pewnie model 2007WFP.

Pozostaje jeszcze kwestia zasilenia takiego monitora w obraz.
Akurat ten wątek w ogóle pozostał bez odzewu.
Więc bardzo proszę przeczytać (oczywiście jeżeli szanowne koleżeństwo ma
taką wolę) mój pierwszy post i część o komputerze i karcie graficznej.

Tak czy owak dziękuję za zainteresowanie.
Darek