Re: boot

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 00:22:48 MET

Użytkownik "MiK" <nospam_maveriq@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ejaor4$qfo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam nastepujacy problem. mam rozwalony dysk ze sprawnym sektorem
> rozruchowym. Mam tez dwa komputery - normalny i zabytkowy. W zabytkowym
jest
> uszkodzona stacja dysków (oderwany jeden pin w gniazdku), a plyta nie
> obsluguje bootowania z Cd. W zwiazklu z tym mam pytanie. Czy jest
mozliwosc
> uruchomienia komputera (np. poprzez siec - jest w biosie opcja network
> costam) po kablu z systemu na drugim kompie. Jesli tak to jak? Prosze o
> dokladne wyjasnienia. Skanowanie dysku trwa pare dni, a tak dlugo bym bez
> [...]

Sieciowo nie uruchomisz windowsa. PXE (bootowanie z karty sieciowej) sluzy
troche do innych celow :)
A co ci da, sprawny sektor rozruchowy w uszkodzonym dysku? Bo nie bardzo
rozumiem, po co podales ta informacje...
A jesli zalezy ci na stacji dyskietek, to po prostu przepnij z drugiego
komputera.. to tylko 4 srubki i 2 kable...

Pozdrawiam
Michal