boot

Autor: MiK <nospam_maveriq_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 22:38:26 MET

Mam nastepujacy problem. mam rozwalony dysk ze sprawnym sektorem
rozruchowym. Mam tez dwa komputery - normalny i zabytkowy. W zabytkowym jest
uszkodzona stacja dysków (oderwany jeden pin w gniazdku), a plyta nie
obsluguje bootowania z Cd. W zwiazklu z tym mam pytanie. Czy jest mozliwosc
uruchomienia komputera (np. poprzez siec - jest w biosie opcja network
costam) po kablu z systemu na drugim kompie. Jesli tak to jak? Prosze o
dokladne wyjasnienia. Skanowanie dysku trwa pare dni, a tak dlugo bym bez
kompa nie wytrzymal.

pozdrawiam - MiK

--
Internetowy Klub Filmowy - http://www.film.mocny.com/