Re: nagrywarka

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 00:26:19 MET

Tytus napisał(a):

> Nie wiem czy dobrze rozumiem Twoją uwagę o modowaniu.
> Czy mógłbyś napisać coś więcej?

Zwyczajnie sprzętowo to jest ta sama nagrywarka, jedyna różnica jest
taka, że wgrany jest inny firmware, w którym zapis DVD-RAM jest
zablokowany. Wgranie innego (nie pamiętam czy to chodzi o oficjalny do
111 czy jakiś nieoficjalny) daje taką możliwość.
Również jedna z nagrywarek sprzedawanych pod marką Asusa jest tak
naprawdę tym samym sprzętem co DVR-111, różni się tylko innym biosem,
który też można wymienić. ;)
Jednak jak mówiłem różnica prawie żadna jeśli chodzi o cenę. ;)

> Ponadto nie mogę znaleźć w Internecie oferty tej nagrywarki "bez D",
> natomiast wg znalezionej oferty "z D" ta wersja ma format zapisu DVD-RAM.

Nie... Ta z "D" posiada jedynie ODCZYT płyt DVD-RAM, zapis jest możliwy
tylko na 111 "bez D". :)
Hmm... Czyżby strona Komputronika? Wiem, że mieli kiedyś tam kiedyś taką
  wprowadzającą w błąd pomyłkę, którą skopiowało kilka innych sklepów.
Czyżby nie usunęli jeszcze???

Tutaj 111: http://www.apollo.pl/store/show_detail/15/25005
A tutaj 111D: http://www.apollo.pl/store/show_detail/15/23342

# /George Orwell - Rok 1984/