Re: zestaw pod Scythe Ninja

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 00:07:36 MET

Użytkownik "Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ej9ue2$cli$3@nemesis.news.tpi.pl...

> Co to jest Infinity? URL do sklepu proszę.
Wpisz w google "scythe infinity" i wybierz sklep samodzielnie

> Nie odpowiedziałeś czy Scythe Ninja wychłodzi pasywnie tego Semprona.
Nie odpowiedziałem bo nie wiem, ja chłodziłem Athlona. Ale mniemam że
Sempron
pobiera mniej mocy niż Athlon. Zależy też jakie jądro ma Twój sempron.
Odpowiedzi są na stronach www.amd.com

Scythe Infinity jest większy i cieższy od Ninja, więc ja na Twoim miejscu
wybrałbym z zapasem. A nuż za pół roku zechcesz wymienić proca,
to "kulerek" będzie jak znalazł :))

pozdr
Feromon