Re: nagrywarka dvd

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 23:52:30 MET

> Wszystkie nagrywają, tylko jedne "nagrywają" a inne NAGRYWAJĄ. I ja
> szukałbym tych drugich. ;)
>
> --
> # Pozdrowienia przesyła Atlantis # GG: 1238885

No to poradź a nie gadaj, że ci recenzje najnowszych modeli nie pasują.
Wg. mnie wszystko teraz da się nieźle nagrać.
O czym ty mówisz i dlaczego tak wybrzydzasz. Ludzie tu nagrywają DVD od 4 Lat a
ja od 3 lat. Wszystko czytam bez problemu. Właśnie oglądam StarTreki TNG z
Picardem które nagrałem 3 lata temu na marnej nagrywarce Li-Teon na marnych
płytkach Ben-Q a teraz odtwarzam na marnym odtwarzaczu Korr. Wszystko działa
jak należy.
Czy nowe nagrywarki są gorsze i nie uciągną tych 3 lat?
Moje dane też są OK. Nie szukaj problemów tam gdzie ich nie ma.