Re: taki monitor - dobry?

Autor: Adam Polak <polak_at_wytnijtopost.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 23:56:29 MET

Gil napisał(a):
> Do obróbki domowej to się wszysto nada. Monitor jak monitor, fajny bo duży.
> Matryca TN. Czas reakcji nieistotny. Jak poznasz jego niewątpliwe słabości to
> będzie OK.

Hmm ale mowisz o czyms konkretnym? rozwiniesz?

> Co do filmów to lepszy stary telewizor 14' i odtwarzacz Korr.
> Jak nie grasz to gorąco zachęcam, bo na takim ekranie to będzie fajne
> doświadczenie. Lepsze niż obrabianie fotek i oglądanie filmów.

Generalnie filmy ogladam na stacjonarnym dvd, wiec nie ma problemu.
Chodzi mi natomiast o to, ze jak ktos mi podesle link do YouTube, to
zeby sie wyswietlilo normalnie:)

Jest jakas nowsza wersja tego monitora - kosztuje sporo wiecej, rozni
sie czasem reakcji - rozumiem, ze jezeli nie gram, to nie warto?

--
Adam Polak
gg: 2046950