Re: boot

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 07:09:26 MET

"MiK" ejaor4$qfo$1@nemesis.news.tpi.pl

> Mam nastepujacy problem. mam rozwalony dysk ze sprawnym sektorem
> rozruchowym. Mam tez dwa komputery - normalny i zabytkowy. W zabytkowym jest
> uszkodzona stacja dysków (oderwany jeden pin w gniazdku), a plyta nie
> obsluguje bootowania z Cd. W zwiazklu z tym mam pytanie. Czy jest mozliwosc
> uruchomienia komputera (np. poprzez siec - jest w biosie opcja network
> costam) po kablu z systemu na drugim kompie. Jesli tak to jak? Prosze o
> dokladne wyjasnienia. Skanowanie dysku trwa pare dni, a tak dlugo bym bez
> kompa nie wytrzymal.

A co Ty chcesz uzyskać? Pracę bez dysku? Bo ten z uszkodzeniem rozruchowego
sektora **raczej** też nie będzie pracował po jakimkolwiek rozruchu. Jeśli
zaś sprawdziłeś, że będzie, a jedynie nie można z niego startować, to mam
chyba dla Ciebie dobrą wiadomość, choć niesieciową. :)

W ogóle bootowanie z sieci jest możliwe, ale chyba z tego nie skorzystasz. :)

Po co Ci tutaj skanowanie dysku?

E.