Re: nagrywarka

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 21:18:11 MET

"Tytus" ejab4g$i4g$1@nemesis.news.tpi.pl

> Co gorsze, w tej chwili nie można już zapisać od razu całej płytki,
> bo pojawiają się błędy w czasie zapisu. "Kawałkami" jakoś to idzie,
> ale nie wiem jak długo jeszcze będzie w ogóle działać.
>
> Teraz chcę kupić nagrywarkę DVD i uniknąć powyższych kłopotów.
> Zatem chodzi o to by była niezawodna i dawała jak najlepszą jakość
> zapisu. Obsługiwane przez nią formaty zapisu/odczytu też są istotne.
>
> Proszę o radę co kupić.
> Szczególnie interesują mnie opinie używających - zarówno te na plus,
> jak i te na minus (czyli czego nie kupować).

Kup Toshibę SD-R5372 -- będziesz miał podobny objaw niemożności nagrania całej płyty. :)
Nie wiem, czy ta nagrywarka jest nadal produkowana, chyba nie, a jakoś dowiedzieć się nie mogę.

Moja czterokrotnie była ,,reperowana'', ale za każdym razem efekt był ten sam.
W końcu zasięgnąłem porady prawnika i w przedświąteczny piątek zaniosłem sprzedawcy
ową nagrywarkę razem z listem ;) poniższej treści:

   http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/toshiba.doc

W piątek upływa ww. termin.

E. :)