Re: nagrywarka

Autor: Tytus <Tytus_at_antyspam.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 18:44:57 MET

> spełniającego następujące warunki:
> - jak najlepsza jakość zapisu.

Ja też się dołączę.
Kilka lat temu kupiłem nagrywarkę CD+/-RW Plextora, wtedy
znacznie odbiegającą ceną od innych, bo podobno najlepszą.
Nie była używana specjalnie intensywnie, jednak w tej chwili
klawisz wysuwu tacki już nie działa, trzeba używać drucika
(po zapisaniu płytki programowo tackę jednak wysuwa).
Co gorsze, w tej chwili nie można już zapisać od razu całej płytki,
bo pojawiają się błędy w czasie zapisu. "Kawałkami" jakoś to idzie,
ale nie wiem jak długo jeszcze będzie w ogóle działać.

Teraz chcę kupić nagrywarkę DVD i uniknąć powyższych kłopotów.
Zatem chodzi o to by była niezawodna i dawała jak najlepszą jakość
zapisu. Obsługiwane przez nią formaty zapisu/odczytu też są istotne.

Proszę o radę co kupić.
Szczególnie interesują mnie opinie używających - zarówno te na plus,
jak i te na minus (czyli czego nie kupować).

Pozdrawiam
Tytus