Re: nagrywarka

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 19:58:49 MET

slogan napisał(a):

> Jaka jest obecnie Waszym zdanie najlepsza nagrywarka do stacjonarnego kompa.

A ja się podpinam, zazwyczaj to ja co radziłem, ale może ktoś zna coś
spełniającego następujące warunki:

1) Pierwszy podstawowy, bez którego nie może się obejść żadna nagrywarka
- jak najlepsza jakość zapisu.
2) Możliwość badania jakości, co najmniej za pomocą testu PIE/PIF.
3) Obsługa nośników DVD-RAM2 (6x-12x)

Przyznam, że z niecierpliwością czekałem na wynik testu AD-7173A, ale
recenzja na cdrlab skutecznie ostudziła mój zapał... :(

# /George Orwell - Rok 1984/