Re: Iiyama H511S-B na matrycy PVA czy IPS

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 16:41:49 MET

Dnia 2006-11-13 00:44:41, encja *Eneuel Leszek Ciszewski* wymodziła
przez port 119 co następuje:

> Myślałem, że Ci chodzi o dopasowanie kolorystyki, balans bieli itd. :)

Chodziło mi o zbieżność, czyli konwergencję.

[...]
> Prawie na pewno umrę
> nie tylko z tęsknotą [patrząc na nidostrzegalne szczyty siedmiu wzgórz -- które człowiek
> zamienił w Wieczne miasto] ale i z nienawiścią do ludzi, którzy mi los taki zgotowali...

Znowu marudzisz...

> --b, czyli takie coś, czego nie widać, nie słychać, a o obecność czego ludzie się czasami dopominają...
> _______ _____________________ _
> (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |
> _____ ____ _____ _ _ _____ | |
>| ___) | _ \ | ___ || | | || ___ || |
>||_____ | | | || ____|| |_| || ____|| |
>|_______)|_| |_||_____)|____/ |_____) \_)
>
> Postscriptum: SVG robi ;) karierę, więc nie chcę pozostać w tak zwanym tyle. ;)

Co to jest ???????!
Jeśli umyśliłeś sobie, że tak wygląda elegencka sygnatura, to po
pierwsze - jest za duża, a po zerowe - to nie jest sygnatura. A to coś,
czego nie widać, a powinno być, umożliwia czytnikom inteligentniejszym
niż opsluk odpowiednie traktowanie sygnatur - więc nie jest to czyjeś
widzimisię.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]