Re: Iiyama H511S-B na matrycy PVA czy IPS

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 21:00:57 MET

"Rafał Bartoszak" m8qj4fk5avwr$.dt310n9fi8g2$.dlg@40tude.net

> Chodziło mi o zbieżność, czyli konwergencję.

Tak -- wiem, ale w pierwszej chwili myślałem, że może
chodzi o coś, co się czasami nazywa kalibracją.

> [...]

> Znowu marudzisz...

Chyba nie. Od ponad pięciu lat siedzę na podłodze, albowiem brak mi mebli,
kilka miesięcy głodowałem (później połamały mi się dwa palce i posypały mi
się zęby -- nadal się sypią) a wcześniej mieszkałem na powierzchni niby
kilkunastu metrów kwadratowych, ale w tak zagraconym pokoju, że trzy osoby
nie mogły się tak pomieścić, zaś dwie swobodnie poruszać. Jeszcze wcześniej
mieszkałem w ruderkowatym domku. Niestety wyższa racja rzymskokatolickiego
Kościoła zabroniła mi podjęcia pracy zarobkowej, gdy rodzicom moim odbiła
szajba i gdy postanowili ze mną walczyć do tak zwanego upadłego o wszystko,
radząc mi, abym poszukał sobie miejsca na śmietniku, pod mostem, w tunelu...
Upadli oni, ale ja straciłem wszystko, na czym mi zależało, w tym czas,
którego nic mi nie zwróci.

To zapłata duchownym tegoż Kościoła za latami słane duchownym tym -- pieniądze.

Duchowni ci najpierw namawiali mnie do połączenia sił z rodzicami,
później, gdy mi brakowało na jedzenie, uznali, że tak ma być!!!
(abym mógł w przyszłości nadal płacić tymże duchownym)

Najlepiej na tym układzie wyszła chora na schizofrenię siostra, która pracą
się w życiu nie hańbiła zbyt często, jako że ma kochającą ją (i nienawidzącą
mnie) matkę i resztę ,,rodzin''. Ja, dzięki współpracy z rodzicami straciłem
pracę na uczelni i prawie wszystko, co w życiu osiągnąłem. :) Wspólne życie
z nienawidzącymi ludźmi (rodzicami i siostrą) raczej prowadzi donikąd. Tym
bardziej, gdy się ma ojca chętnego do pełnienia obowiązków męża wobec swej
ewentualnej synowej -- niejako w zastępstwie syna, który powinien przecież
pracować na rodzinę, co czyniłoby go niezdolnym (z braku sił i wolnego czasu)
do pełnienia funkcji męża...

Księży chyba ta sytuacja cieszy, żeby nie napisać, że podnieca i dodaje [duchowych] sił. :)
Stale powtarzają publicznie, że najważniejsza jest rodzina, solidarność i wzajemna pomoc
niesiona w rodzinie i nie tylko w rodzinie.

> Co to jest ???????!
> Jeśli umyśliłeś sobie, że tak wygląda elegencka sygnatura, to po

Elegancka? W moich warunkach mam myśleć o elegancji?

> pierwsze - jest za duża, a po zerowe - to nie jest sygnatura. A to coś,
> czego nie widać, a powinno być, umożliwia czytnikom inteligentniejszym
> niż opsluk odpowiednie traktowanie sygnatur - więc nie jest to czyjeś
> widzimisię.

Owszem -- powinno być, ale jakoś nikt mi nie był w stanie powiedzieć,
który DeeLeL odpowiada za ową spację. Mam OE klejonego z kilku wersji,
z kilku Windows, poczynając od W95/95OSR2/98/98SE, przechodząc przez
WME do WXP.

--spacja
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |