Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 11:27:48 MET

Witam,

Czy ktos ma zamontowane dyski pionowo (na dluzszej krawedzi). Wymyslilem
sobie pewien projekt chlodzenia HDDkow - niestety, zmuszony ograniczeniami,
jakie naklada na mnie miejsce w obudowie jestem zmuszony ograniczyc sie
wylacznie do pionowej orientacji twardzieli i stad moje pytanie.

Czy ktokolwiek zrobil dyskowi przez taka pozycje kuku?

Przy okazji: moze ma ktos obraz termiczny dysku podczas pracy? Chcialbym
poanalizowac jak i gdzie najbardziej sie nagrzewaja. Kiedys widzialem
zdjecia termowizyjne np. plyty DFI - bardzo fajnie mozna bylo znalezc slabe
punkty.

pozdrawiam,
Kamil