wake_on_lan na Asus P5LD2 - nie dziala

Autor: Jacek R <jr72_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 11:36:36 MET

Witajcie
Poniewaz mam w domu 3 kompy spiete w sieci ostatnio zacząłem
eksperymenty ze zdalną kontrolą /włączanie,wyłączanie,przeglądanie zasobów/
Dwa z nich bez problemu dają się odpalic /laptop acera i komp na plycie
gigabyte/ tylko mój ulubieniec Asus P5LD2 się buntuje. Wszystko
ustawione w BIOs jak trza,WOL na enable, w konfigu karty sieciowej
z posiomu XP tez i nic, D....
w drugą stronę dziala,tzn. mogę zamknąć i właczyc inne kompy pracując
przy Asusie, w drugą stronę ściana. Asus śpi i na nic nie reaguje.
Czy ktoś z Was ma jakieś sugestie?
choroba jak na złość na tym kompie mi zależy szczególnie bo jest na
piętrze a chcę się do niego dobrać ze swojej firmy na parterze żeby nie
biegać w tę i zpowrotem.
pozdr
Jacek