Re: Konfiguracja komputera - potrzebna pomoc

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 09:02:41 MET

Osobnik posiadający mail olo_77@tlen.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> czy to jest aż tak wydajna i super karta, że za duzo dla mnie na
> codzien?? chcialbym tez aby to bylo na jakis czas
> nie wiem, dlatego pytam,
> co proponujesz, nie chce tez wydac kasy bez sensu

Karta jest oczywiscie bardzo wydajna. Zeby znowu jakos bardzo nie zanizac,
to mysle ze w 100% starczyłaby polowe tansza GF7300GT, i to tez zakładajac
ze jednak czasem bedziesz chciał w cos pograc.
Koledzy polecali ci cos specjalnego do montazu video o którym wspominałes.
No i nie wiem jak wymagania tego nowego windowsa - moze to ewentualnei
mogłoby byc powodem zakupu takiej wydajnej karty.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton