LCD Panoramiczny 19" vs 20"

Autor: chojny <chojnyWYTNIJJJJ_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 14:57:14 MET

Witam,
Cena do 1400zl, panorama ze wzgledu na programowanie w IDE typu VS2005,
Eclipse.

Po dluzszej selekcji moj wybor padl na dwa monitory:

19" - Samsung 940BW (949zł) - 1440x900, plamka 0,285 mm
http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=103_131&products_id=4976

20" - Samsung 205BW (1369zł) - 1680 x 1050, plamka 0,258
http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=103_216&products_id=5522

Przegladajac fora/grupy znalazlem porady, aby nie kupowac panoram 19
tylko dolozyc do 20.
Ale czy roznica miedzy 20 a 19 warta jest doplaty 400zl??
Przygladalem sie w sklepie 19"Prolite i 20" NECa i w zasadzie AZ takiej
duzej roznicy nie zauwazylem (tylko porownywalem jakosc animacji, a nie
wiem jak to bedzie wygladalo przy tekscie). Niestety nie moglem
bezposrednio porownac wyzej wymienionych.
LCD bedzie mi sluzyl glownie do programowania, www, pracy z tekstem.
Jak w tym przypadku wielkosc plamki bedzie wplywala na wyrazistosc tekstu?
Warto doplacic do 20?
Niestety na matryce inna niz TN mnie nie stac, ale wydaje mi sie, ze TN
i tak spelni moje oczekiwania.

Z gory dziekuje za odpowiedzi.
pozdrawiam
chojny