Re: LCD Panoramiczny 19" vs 20" SPROSTOWANIE

Autor: chojny <chojnyWYTNIJJJJ_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 16:14:17 MET

chojny napisał(a):
> Witam,
> Cena do 1400zl, panorama ze wzgledu na programowanie w IDE typu VS2005,
> Eclipse.
>
> Po dluzszej selekcji moj wybor padl na dwa monitory:
>
> 19" - Samsung 940BW (949zł) - 1440x900, plamka 0,285 mm
> http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=103_131&products_id=4976
>
> 20" - Samsung 205BW (1369zł) - 1680 x 1050, plamka 0,258
> http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=103_216&products_id=5522
>
> Przegladajac fora/grupy znalazlem porady, aby nie kupowac panoram 19
> tylko dolozyc do 20.
> [...]

Nie chodzi mi o pisanie stron czy tworzenie grafiki. Napisalem "www" w
sensie przeglowadania stron www. Programuje glownie pod VS2005 C/C++.
Dlatego tez nie liczy sie dla mnie tak bardzo dobre odwzorowanie barw,
stad mysle, ze TN wystarczy. Chyba, ze w porownaniu z innymi matrycami
wyrazistosc tekstu na TN jest bardzo slaba.

Sorki za brak precyzji:).

pozdrawiam
chojny