Re: LCD Panoramiczny 19" vs 20"

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 15:26:35 MET

"chojny" <chojnyWYTNIJJJJ@interia.pl> wrote in message
news:ej797q$8tn$1@news.task.gda.pl...

> LCD bedzie mi sluzyl glownie do programowania, www, pracy z tekstem.

> Niestety na matryce inna niz TN mnie nie stac, ale wydaje mi sie, ze TN i
> tak spelni moje oczekiwania.

Niestety, TN nie spełni Twoich oczekiwań,
chyba że będziesz projektował strony internetowe
jako czarno-białe, ale wtedy też odcienie szarości
będą miały inną wyrazistość niż przy dobrej matrycy.

Jeśli tylko tekst, (czy aby na pewno ?), to zwróć
uwagę na możliwość regulacji natężenia oświetlenia,
bo wieczorem będziesz miał oczy jak kot.

Pozdrawiam.

--
*KW*