Re: Pyt dotyczace jakosci/awaryjnosci HP, ASUS, Toshiba

Autor: Marian Stopa <stopczyk_at_post.home.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 13:06:42 MET

Dnia Sun, 12 Nov 2006 10:49:56 +0100, Markus Sprungk napisał(a):

> Używam od roku Acera Aspire na Turionie z matrycą tzw. "szklaną", od kilku
> dni mam także HP NX7400 model EY508ES i muszę przyznać, że matryca w HP
> jest po prostu słabiutka. Acer bije HP-ka o co najmniej kilka długości
> matrycy ;)
Z matryca mozna by jeszcze wytrzymac gdyby nie to ze jak sie pracuje na
bateriach i przyswieci slonce to naprawde nic nie widac...

> niestety
> fatalny touchpad, raz, że mały, dwa, że chropowaty
u mnie gladziutki...

> Z tego, co sprawdzałem, powinna tam być nagrywarka LG i dysk Hitachi.
ja mam nagrywarke lg i dysk seagate... i zdaje mi sie ze tak powinno
wlasnie byc ;)

> Skanowanie SIW-em wykazało, że jest tam napęd DVDRW firmy TSST i dysk
> Fujitsu. Co do tego pierwszego to nie jestem zadowolony, w tym drugim
> przypadku zaskoczenie pozytywne :)
nic nie trzeba skanowac, po prostu wejdz w moj komputer/sprzet i sprawdz co
tam pisze, bo moze ten soft sie myli.

--
stopczyk