Re: komputer się zawiesza

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 02:37:03 MET

Użytkownik <what80@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1163271643.317904.320270@h48g2000cwc.googlegroups.com...
Witam,
od jakiegoś czasu mam problem, gdyż z niewiadomych przyczyn komputer
się zawiesza. Pozdczas pracy nagle wskaźnik myszy się
zatrzymuje....tak jakby ktoś print screena zrobił.

Jak robiłem memtesta, to też się potrafi zawiesić, albo nawet raz
wyłączył monitor. Zawieszał się też jak sprawdzałem jaką
osiąga temperaturę w biosie, więc dysku twardego nie podejrzewam.
Podpowiedzcie proszę, co może być przyczyną.
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam

Takie zwisy sa typowe dla przegrzanego procesora... Pomimo, ze temperatura
nie wydaje sie wysoka, chyba warto pozyczyc od kogos inny procek i sprobowac
przetestowac.. A jesli nie masz mozliwosci, to przynajmniej zwrocic uwage,
czy cala powierzchnia procesora dobrze styka - czasem przy zakladaniu sciera
sie paste na jednym z brzegow procesora..
Ewentualnie mozna przetestowac pozostale czesci komputera, ale jesli to nie
procek, to chyba tylko plyta glowna pozostaje...

Aha - jesli masz zasilanie monitora pociagniete z zasilacza komputerowego,
sprobuj je odlaczyc na czas testow (przelaczyc besposrednio do gniazdka)

Pozdrawiam
Michal