tusze regenerowane - prosba o test

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 02:23:44 MET

Witam grupowiczow..

niedawno slyszalem taka opinie, ktora chcialbym potwiedzic..

na pytanie, jaka jest roznica pomiedzy tuszem regenerowanym a oryginalnym,
jedno ze stwierdzen mnie zaintrygowalo...
otoz podobno tusze stosowane w zamiennikach maja ten problem, ze nie mozna
po nich pisac mazakiem fluorescencyjnym (te zarowiaste kolorowe pisaki), bo
sie rozmazuja... czy ktos z was moglby to potwierdzic? Ja "niestety" samych
oryginalow uzywam

Pozdrawiam
Michal