komputer się zawiesza

Autor: <what80_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 20:00:43 MET

Witam,
od jakiegoś czasu mam problem, gdyż z niewiadomych przyczyn komputer
się zawiesza. Pozdczas pracy nagle wskaźnik myszy się
zatrzymuje....tak jakby ktoś print screena zrobił. Mysz optyczna
rozświetla się przy ruszeniu, ale na monitorze nic, muza przestaje
grać nic nie działa. Płyta główna to msi kt3, procek athlon 1700 +
xp (ustawiony na 1,47), początkowo wieszał się na wyskości 53
stopni, po oczyszczeniu radiatora i nałożeniu nowej pasty,
temperatura nie podchodzi już tak wysoko, ale potrafi się zawiesić
przy 47 stopniach. Ram'y to 2x 256 kingstona (ino na opisie mają 400)
karta graficzna geforce 64, dysk WD 40 giga 5400, zasilacz nie kojarzę
firmy ale 300 W.
Jak robiłem memtesta, to też się potrafi zawiesić, albo nawet raz
wyłączył monitor. Zawieszał się też jak sprawdzałem jaką
osiąga temperaturę w biosie, więc dysku twardego nie podejrzewam.
Podpowiedzcie proszę, co może być przyczyną.
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam