Re: RAID

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 22:30:25 MET

Dnia 2006-11-11 20:18:58, encja *moscal moscal* wymodziła przez port 119
co następuje:

[...]

Sorry, nic nie przychodzi mi do głowy. Można by podejrzewać zasilacz,
ale przekładałeś je do innego kompa.

> btw: co powiesz na HP ProLiant ML150 G3? to ma byc zapasowy serwer na wypadek
> awarii

Nie znam, to i wymądrzać się nie będę ;)
Wyglądają schludnie, ale wszystko zależy od zastosowań. To raczej
entry-level, nic poważnego nie zrobią. No i ja używam tylko racków, a
marnowanie 5U na coś, co luźno wejdzie w 1U - 2U bardzo by mnie bolało
;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]