Re: jakie ch³odzenie (socketA,939)

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 09:09:04 MET

Dnia Thu, 9 Nov 2006 19:29:27 +0100, Chiarstic Slide (aphex) napisa³(a):

> szukam jakiego¶ uniwersalnego ch³odzenia
> pasuj±cego zarówno na stare socket A jak i na 939, mo¿e nawet AM2.
> Narazie znalaz³em ca³kiem niez³y Aerocool Dominator za 169z³,
> chodzi na 1200rpm i daje ponad 65CFM, jeszcze jest scythe katana ale
> troche mniej wydajna, chlodzenie wodne odpada.
> Aktualnie mam sprzêt jak w sigu, Barton trochê podkrêcony a dostanie
> jeszcze wiêkszego kopa. Wiêc muszê zmieniæ w koñcu g³o¶nego pentagrama
> alcu na co¶ cichego i bardziej wydajnego.
> Jakies sugestie.

Z 2 lata temu kupi³em có¶ nazywaj±ce siê "Big Typhoon" (podany adres :
www.thermaltake.com). Chodzi³o na B2500@3200. Gdy ustawi³em temperaturê w
biosie na 45 stopni nie przekracza³ 700 rpm. Potem kupi³em A64 3000+@2500
MHz. Zapasowa³. W idle potrafi³ siê chwilami zupe³nie wy³±czyæ. Teraz mam
x2 3000+@2400 MHz. Tu ju¿ siê nie wy³±cza, ale prawie.

--
Masz prawo odmówiæ odpowiedzi na ten post. Je¿eli z tego prawa nie
skorzystasz, wszystko co napiszesz mo¿e byæ u¿yte przeciwko tobie.