jakie chłodzenie (socketA,939)

Autor: Chiarstic Slide \(aphex\) <pesymistaWYTNIJTO_at_gmail.com>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 19:29:27 MET

szukam jakiegoś uniwersalnego chłodzenia
pasującego zarówno na stare socket A jak i na 939, może nawet AM2.
Narazie znalazłem całkiem niezły Aerocool Dominator za 169zł,
chodzi na 1200rpm i daje ponad 65CFM, jeszcze jest scythe katana ale
troche mniej wydajna, chlodzenie wodne odpada.
Aktualnie mam sprzęt jak w sigu, Barton trochę podkręcony a dostanie
jeszcze większego kopa. Więc muszę zmienić w końcu głośnego pentagrama
alcu na coś cichego i bardziej wydajnego.
Jakies sugestie.

--
gg:2048838;  www.aphextwin.only.pl
Soltek FRN2-L; Barton 2500@3200; 2x512ram (Goodram);