Re: HQ-2300D i jaka karta?

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 14:47:40 MET

"Hikikomori San" <hikikomorisan@gazeta.pl> wrote in message
news:45539FA2.FEEF4A33@gazeta.pl...

> Czyli generalniewyjscie optyczne/SFDIF mi nie jest potrzebne, jesli nie
> chce tego podlaczac nigdzie dalej? (hifistero super ampli kina domowego)

Generalnie wyjscie optycznie z X-Fi podaje tylko dziwiek DD czy DTS tyko
jesli odtwarzany material
posiadaja sciezke DD/DTS. W grach natomiast dziwiek 3d robiony na zywo
dostepny bedzie tylko
na wyjsciach na glosniki (i to pewnie dedykowane creativa) lub sluchawki z
dolby headphone jesli
gra potrafi w takim standarcie wygenrowac dzwiek.

Daniel