Re: HQ-2300D i jaka karta?

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 22:37:38 MET

Daniel Chlodzinski wrote:

> Niestety nvidia porzucila ten patent i nforce3 ,4 i wyzsze nie maja takiego
> bajeru.
> Ale do grania z Dolby Headphone nie potrzebujesz dekodera i sluchawek -tj.
> zestawa hq 2300D
> tylko same sluchawki. X-Fi bez problemu poda na wyjscie sluchawkowe jesli
> tylko gra taki
> sygnal wygeneruje (a nowe gry nie robia z tym problemu.).

Ooo widzisz, to bardzo fajne co napisales :) Nie bede musial ekstra
kupowac sluchawek :)

No to kupie jakies X-fi w takim razie.

Czyli generalniewyjscie optyczne/SFDIF mi nie jest potrzebne, jesli nie
chce tego podlaczac nigdzie dalej? (hifistero super ampli kina domowego)

--
Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji