Re: Asus P5B Deluxe, P5W DH Deluxe czy P5WD2 Premium?

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 14:20:58 MET

> Czy ktoś używa którejś z tych płyt i może opisać swoje z nią
> doświadczenia, którą wybrać i dlaczego właśnie tą?

Ja mam P5B Deluxe. Wybralem ja bo byla polecana tutaj na grupie.

Kupilem czesci, wsadzilem do pudla i wszystko zadzialalo od pierwszego razu.
Uaktualnilem bios do najnowszego (ze strony Asusa). Troche podkrecilem i
chodzi ok, jest bardzo stabilnie a to juz prawie miesiac bedzie.

Dodatkowe info: u mnie procesor C2D E6300, pamiec 1 GB Geil 800 (5-5-5-15).

Pzdr
Jacek