Komputer z jakich czesci?

Autor: Magda <Magdammmmm22_at_interia.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 14:22:13 MET

Chcialabym sobie zlozyc sama tani komputer ktory bylby przeznaczony glownie
do interentu,sluchania muzyki i czasami ogladania filmow. Czy ktos moglby mi
poradzic komponenty do takiego komputera? Zlozylam juz jeden komputer ktory
kosztowal mnie okolo 600 zl ale mimo ze nie niezle dziala to wydaje mi sie
ze nie wybralam najlepszych czesci.Sama wybieralam "na oko " przegladajac
np. Allegro
Prosilabym o porade jaka kupic niedroga plyte glowna,procesor i karta
dzwiekowa.Jak juz wspomnialam wystarczy zeby byl na tyle szybki zeby sie
dobrze ogladalo filmy,surfowalo po internecie i sluchalo muzyki.Nie gram
zadnych szybkich gier wiec nie musi byc jakis super szybki.Czy w cenie do
okolo 600 zl da sie zlozyc taki komputer?
Z gory dziekuje za porady.