Re: Uszkodzony skaner: czy spisać na straty?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 16:43:13 MET

On Fri, 10 Nov 2006 11:25:29 +0100, Robert Osowiecki
<robson@rassun.art.pl> wrote:

>Nabyłem na allegro uszkodzony skaner, niestety: okazało się to dość
>późno (pzrez swoje gapiostwo nie przetestowałem go gruntownie przed
>wystawieniem komentarza sprzedawcy, więc na zwrot raczej nie mam co liczyć).
>
>Uszkodzenie polega na dwóch pasach przebarwień przez całą długość skanu,
>przez co szerokość zmiejsza się de facto tak do połowy kartki A4...
>
>Czy takie uszkodzenie może być spowodowane np. kurzem lub zabrudzeniami
>i czy można pokusić się o jakieś naprawy w domu?

mozesz sprawdzic czesci mechaniczne, silnik, paski w torze przesuwu
lampy i glowicy i ewentualnie przeczyscic obydwie. to jest raczej
wszystko co mozesz zrobic. chyba, ze to jest bardzo drogi skaner i
warto go reperowac w servisie inaczej szkoda twojego czasu. <rs>