Re: Najszybszy procek + p³yta na SD-RAM

Autor: K <kurt76_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 09:41:10 MET

J.M.Oizo <oizo[No Spam]@autograf.pl> napisa³(a):

> U¿ytkownik "Chiarstic Slide (aphex)" napisa³ w wiadomo¶ci

> a nie lepiej jakis P IV na 478???

ja bym sie przy tych zalozeniach trzymal socketa370, plyta taka jak miales
VIA na 2 procesory, tylko w wersji T wkladasz 2 celki 1200-1400, na to dwa
radiatorki z CU rdzeniem a nad nimi centralnie wentylator 120mm FENDERA
niskoobrotowy. wyciagajacy zaleta tych procesorow jest temp pracy - w
zaleznosci od wersji 70-80C. u mnie w tej chwili pracuje w klaustrofobicznych
warunkach bez przewiewu, p3/900/100@977/109 na tym zwykly maly radiator AL a
nad tym radiatorem (2 cm)odwrocony jako wyciagajacy noiseblocker 80mm 1300rpm
przytwierdzony do gornej krawedzi obudowy (od srodka, na ok 50% powierzchni
wentylatora blacha perforowana reszta lita - chlodzenie wlasciwie pasywne -
cisza - nieprawdopodobne ale to wystarcza!!!). dodam ze w srodku ogromnie
grzejaca sie karta DVB i BIV - temp. w obudowie 50-60 C, cpu do 70C....

taki zestaw ³oji spokojnie athlona i p4 na sdrach (zakladajac ograniczenia
odpowiednich chipsetow co do CPU)

pozdrawiam

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/