Re: dysk 300GB problem

Autor: Fora <marcinkowskib_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 08:19:11 MET

Witam ponownie
Dziekuje za wszystkie wypowiedzi. Dysk o którym mowa to dysk zewnętrzny na
usb i ma służyć do przenoszenia danych pomidzy firmami w których są różne
kompy a właściwie rózne systemy właśnie win98 a w innej firmie winXP stąd
problemy. Z tego co zrozumiałem lepiej zrobić na ntfsa co do win98
wyszperałem w sieci mały programik ntfs98ro za pomocą którego podobno można
zobaczyc ntfs w win98 tylko pytanie czy tylko zobaczyć czy można bez
problemu działać na plikach (chodzi o kopiowanie, ogladanie filmów,itp). Co
koledzy na takie rozwiązanie powiedzą?
Pozdrawiam wszystkich
Bogdan