Re: dysk 300GB problem

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 08:11:43 MET

RudeBoy wrote:

> No to sprawdz rozmiar klastra na tak sformatowanym dysku :)

Co miało dla mnie istotne znaczenie przy archiwach rzędu 200-300M.

Przedpiśca pytał się, czy się da, nie czy to jest optymalne. A to jest
jedyne rozwiązanie dla _niezawodnej_ przenośności danych 9x<->XP (no,
poza "uzdatniaczami" 9x do NTFS, ale to śmierć w oczach przy zapisie) czy
InneSystemy(tm)<->Windows.

Teraz na wszystkich swoich dyskach (2*200G, 2*80G) mam systemy XFS i
ReiserFS (dla Linuksa) oraz UFS (dla Solarisa).

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net