Re: powrót problemu KT133A + 686B + SBlive = przekłamania przy kopiowaniu

Autor: m7marek <___m7marek_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 00:39:25 MET

Użytkownik "m7marek" <___m7marek@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ej00o0$st5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości
> te też próbowałem, choć do starych płyt VIA zaleca starsze wersje,
> choć najnowyszych nie sprawdzałem, muszę sprawdzić.

no więc sprawdziłem najnowsze i efekty podobne, ale problem już ROZWIAZANY.
Zamieszanie wprowadził, a teraz problem rozwiązał programik o którego
opcjach zapomniałem,
a który miałem zainstalowany na starym systemie - VCool 1.7 (do chłodzenie i
monitoringu,
oczywiście wyłączałem NB Cool Bit przy mocnym dostepie do dysków, bo głównie
tu widać jego
skutek uboczny w znacznym spowolnieniu)

dzięki wszystkim za dobre chęci

oto przepis, bym nie musiał się pytać w przyszłości:

BIOS v3.7
Optimal Load
 PCI Master Bus TimeOut {Disable}
 Fast R-W Around... {Disable}

Zainstalowano:
VIA_4in1443v.exe
VIA_IDE_MPD_V320b.zip (bez tego w Trayu)

Menadzer zadań:
VIA Vus Master Ultra ATA Controller (dual mode):
 v.5.1.2600.320 2003-05-13 VIA
Primary(Secondary) ULtra ATA/ATAPI Channel
 v.5.1.2600.320 2003-05-13 VIA

VCool 1.7:
PCI options:
[x] Delay Transaction