EPSON PERFECTION 3490 vs CANON 4200F któty lepszy ???

Autor: Piotrek <piotrek777WYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 00:37:35 MET

Witam

Stoje przed wyborem skanrka Z całej masy wyselekcjonowałem 2 modele i nie wiem
który będzie lepszy EPSON PERFECTION 3490 czy CANON 4200F. Ma służyć głównie
do skanowania zdjęć i czasem jakiegoś negatywu czy ew. tekstu. Słyszałem że
canon jest cichszy i szybszy a epson daje lepszej jakości skany fotek (opinie
z netu - nie koniecznie prawdziwe). Jeśli ktoś miał możliwość bezpośredniego
porównania proszę o opinie

Z góry dzięki
Pozdro