Re: HQ-2300D i jaka karta?

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 21:54:55 MET

"Hikikomori San" <hikikomorisan@gazeta.pl> wrote in message
news:45536A5A.B48CA694@gazeta.pl...

> Hmmm, czyli co, o kant d... potluc te sluchawki, bo i tak same
> problemyzeby z X-fi wyslac cyfrowo sygnal?
>
> Chcialem skorzystac z systemu Dolby Headphone, ktory generuje
> realistyczny dzwiek5.1 zapomoca sluchawek. Slyszalem gdzies demo - bylo
> powalajace iod tej pory chodzi to za mna...
>
> A to co piszeszo grachto smuci mnie wtakimukladzie. To co mialbym
> kupic? Coś na nforce? Mozesz polecic cos konkretnego (mnie siewydaje, ze
> to chip do plyt glownych, ale moze siemyle...)

Niestety nvidia porzucila ten patent i nforce3 ,4 i wyzsze nie maja takiego
bajeru.
Ale do grania z Dolby Headphone nie potrzebujesz dekodera i sluchawek -tj.
zestawa hq 2300D
tylko same sluchawki. X-Fi bez problemu poda na wyjscie sluchawkowe jesli
tylko gra taki
sygnal wygeneruje (a nowe gry nie robia z tym problemu.).
Problem pojawia sie kiedy masz w domu wypasiony dekoder i glosniki i chcesz
na tym miec
dzwiek 3d z gier. Dzwiek ten aby wyslac do dekodera w postaci DD czyli
zakodowanej trzeba
pierw zakodowac i moim zdaniem X-Fi ze swoim mocnym prockiem dsp moglby to
robic
bez zadnego stresu. Tylko gdyby ludzie mogli podpinac pod X-Fi swoje domowe
dekodery i
zestawy kolum kto by kupowal te smieszne glosniczki creativa dedykowane X-Fi
?

Daniel