Pytanie - udostepnianie sieciowe skanera

Autor: Comandos <de_pio_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 22:20:04 MET

Witam,

Mam taki problem - isnieje potrzeba udostępnienia skanera jako urządzenia
poprzez małą firmową siec lan. O ile z drukarkami nie ma problemu (jak i
katalogami/plikami) to interesuje mnie sprawa udostępniania właśnie skanera.
Czy rozwiązaniem jest tworzenie jakiś wirtualnych pulpitów (zdalnych) czy
istnieje jakieś prostsze rozwiązanie. Do tej pory się nie spotkałem nigdzie
z takim rozwiązaniem ale swego czasu jakiś Microsoftowy guru powiedział, że
w windows można udostepniać skanery, drukarki i kamery internetowe (może się
pomylił albo nie wiedział co gada w wywiadzie). Stąd moje pytanie...

Comandos