Re: kilka problemow ze sprzetem

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 22:34:35 MET

Użytkownik "ugryz" <przepraszam1@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eitbg5$a09$1@inews.gazeta.pl...
> witajcie,
>
> tyle mi sie tych problemow namnozylo, ze mnie ruszylo zeby napisac
> odpowiedniego posta:
>
> 1. przy wylaczaniu komputera, przed wylogowaniem z systemu xp wywala mi za
> kazdym razem jeden z nast. bledow: 'cthelper.exe - aplikacja nie moze
zostac
> uruchomiona' i to samo tylko z 'nwiz.exe'. pojawia sie to tylko na ulamek
> sekundy i nigdy nie zdaze doczytac o co chodzi, wydaje mi sie ze jest tam
> jeszcze mowa o jakis dll'ach. w necie doczytalem ze cthelper to aplikacja
SB
> Live, nwiz to jakis gadzet z karty graficznej. wszystko dziala poprawnie -
> co to za bledy?

To sa bledy w systemie windows, takze polecam grupe oparta o windows xp..
Zanim tam jednak napiszesz, zrob checkdiska, przeskanuj antywirusem i daj
"sfc /scannow" w oknie "Uruchom"
poza tym sprawdz event viewer (start->uruchom->eventvwr) pod katem bledow i
ostrzezen

> 2. mam w swoim komputerku 6 portow usb, ale nie wszystkie dzialaja. sa
> takie, gdzie podpinam pendriva i sie zacina rozpoznawianie sprzetu,
czasami
> wogole nie wykryje podpietego dysku. jak rozwiazac ten problem?
jesli porty USB wychodza bezposrednio z plyty glownej (a nie z przodu
obudowy albo ze sledzia z tylu), to jest to raczej problem z windowsem
(czasem sa to problemy np. z zasilaczem, ale to extremalne przypadki).
Jesli w ogole ci nie reaguje - moze po prostu nie masz podlaczonych portow
(wlasnie z przodu obudowy albo na sledziu z tylu)

> 3. przy kazdym uruchomieniu takich programow jak Firefox czy BitComet
> resetuja mi sie ustawienia na te domyslne - nie mam ikonek, ktore sobie
> dodalem, w BitComecie predkosc wysylania i pobierania jest za kazdym razem
> 0. co z tym zrobic?

Jak juz kolega wspomnial, to rowniez nie jest pytanie na ta grupe. Tutaj
tylko o sprzecie

Pozdrawiam
Michal